Lots of little bags

/
4 Comments
De komende dagen (lees: de feestdagen) vroegen om vele kleine cadeautjes, voor kleine kapoentjes.
Het is me al vaak opgevallen dat kleintjes (en mama's) houden van zakjes: groot, klein, rugzak, handtas,... We houden ervan.

Hierom werden er verschillende gemaakt!

I needed lots of little presents, for the little cuties in my life! I’ve noticed that little once and there mommy’s like bags: small, big, backpack, purse,… we like it!

So I’ve made several. 

For 2 little girls




Pattern: De juliette uit "mijn tas" aangepast met een riempje. Juliette from "mijn tas"
Stof: Soft cactus en van de roze heb ik geen idee meer. Soft Cactus and no idea. 

For a brother and sister 





Pattern: Zelf uitgezocht :-) Ik maakte binnenin een stropje, om te voorkomen dat de inhoud alle kanten uitkan. Made it myself. Made sure that what’s in the bag, stays in.
Stof: Beide al heel lang in de kast liggen. Geen idee meer waar aangeschaft. Forgotten. 


For 2 little cuties 





Fabric: Witte van Ikea, de spaceboy ligt ook al lange tijd in mijn kast. Ikea and no idea. 
Patroon: eigen rekenwerk. Made it myself 


And at last: One for me! 

Een lunchzakje, zodat mijn eten op het werk niet overal ligt te slingeren :)

A little lunchbox. 


Pattern: weer eigen rekenwerk Made it myself 
Toile: Achter de maan, te Antwerpen


You may also like

4 opmerkingen :

  1. Wat een mooie collectie..ik ben bezig aan 2 girly totebags een het stropgedeelte vind ik super..hoe deed je dat als ik vragen mag?
    Fijn creatief 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk mag je dat vragen :)
      Ik nam 2 lapjes stof, even breed als de voering. Die 2 lapjes met goede kanten op elkaar stikken. Bovenkant 2 keer omvouwen en omstikken, hier kan dan het lintje door.
      Dat buisachtig lapje stikte ik tussen de voering en de buitenkant. Zeker zien dat goede kant naar boven is. (das ff logisch nadenken bij het in elkaar zetten)
      Hopelijk is het zo een beetje duidelijk? anders vraag je het nog maar! groetjes

      Verwijderen
    2. Dankjewel. .ga ik proberen 😉

      Verwijderen