2014 in pictures!

/
3 Comments
Een kleine terugblik op het jaar 2014. Ik zag al op vele blogs ontzettend leuke foto's verschijnen. Het deed me nadenken over mijn jaar. Best ook veel leuke momenten :)
De zoektocht naar foto's was best plezant, zoveel herinneringen! Het enige probleem was bedenken wanneer alles weeral plaats vond: was het wel zeker allemaal in dit jaar? Het jaar 2014 is voorbij gevlogen!
Ik toon je willekeurig wat foto's waar ik zelf gelukkig van wordt!

Looking back at 2014. I saw some great pictures on others sites and that made me thinking about my year. Looking back at all my pictures made me smile! Lots of great moments! 


2014 werd gestart met een goed feestje! Iedereen in de familie werd gezond en wel verklaard dus dat alleen al zorgde voor een schitterend jaar!

2014 started with a great party! Everybody in the family was happy and healthy! 


Mijn petekind deed zijn plechtige communie! Man, een puber als petekind: zalig. Als cadeau werd hij volledig gestyled tijdens een dagje shoppen (hij houd hiervan!). Hij wou een skater worden. Missie geslaagd!
(ik hou hem nog even anoniem, ik heb nog niet gevraagd of op een blog komen wel cool is).

My godchild is becomming a teenager! We went shopping, he wants to be a skater. Mission accomplished.


Disney met de nichtjes: we blijven altijd nog een beetje kinds! Letterlijk vlinders in de buik!

Disney with the cousins! Never grown up! Butterflies in the stomach! 


Mijn ventje blijft een super ventje!

The best boyfriend ever! 



Mijn neefje en nichtje worden groot. Maar ze blijven de meest schatigge, lieve bandietjes ter wereld!

These little ones (the children of my two brothers) are getting big! But they still are the cutest, funniest, little bandits! 


Afscheid van mijn vertrouwde plekje. En de start van mijn nieuwe job in september! Wat een grote verandering!

Saying goodbye and starting my new job! What a big change! 


Deze aanbouw hebben mijn ventje en ik samen gezet. Alles deden we zelf: van de eerste steen, tot het dak, het steken van de ramen, verwarming,... Enkel bezetten deden we niet zelf. We hebben enorm doorgewerkt en nu zijn we bezig aan de laatste loodjes :) 

Me and my boyfriend did this! We did everything our self! We worked hard and getting closer to the end!  



De toekomstige keuken. 

Our kitchen! 


Een paar weken rust in de ardennen. Puur genieten en rust voor mij, veel fietsen voor mijn ventje. 

Two weeks in the Ardennes: relaxing for me, biking for my boy! 


Als het over naaien en bloggen gaat kan ik enkel zeggen: het was een leuk en leerzaam jaar! Ik heb er enorm van genoten! Zoveel zelf dat ik later een heel blogbericht ga schrijven over al mijn ervaringen dit jaar! :) 

Sewing and blogging: What a great year! I learned so many things! I’ll make a big post about it later. 


Verder waren er heel veel lekkere etentjes, gezellige drankjes, leuke samenkomsten,... 

At least there were many great parties, diners, gatherings,… 


Er waren nog duizenden leuke momenten om nooit te vergeten! Merci aan iedereen die me dit leuk jaar hebben bezorgd! 

There were lots of other great moments! Thanks to everyone who made this year so great! 



You may also like

3 opmerkingen :