We gaan voor organisatie: Labeltjes voor mijn stoffen

/
1 Comments
Mijn stoffen liggen steeds mooi opgevouwen in de kast. Het is een open kast dus ik probeer het steeds ordelijk te houden.

Met de nadruk op probeer :)
Het grootste probleem? Steeds wanneer ik een nieuw projectje begin bekijk ik de mogelijk stofjes.
Aangezien vele stofjes al langere tijd in de kast liggen vergeet ik vaak hoe lang ze zijn.

Ik haal ze eruit, kijk ze na, ze blijken te kort, ze worden op een hoop gegooid (want onmiddellijk terug opvouwen gebeurd vaak niet),... En tja zo wordt de rommel geboren.

Oplossing: Ik ga mijn stofjes labellen! :)

Dit zijn de labels die ik maakte:






Ik drukte ze af op dikker, oud lijkend papier. Zo krijgen ze een leuke look vind ik.



Er zijn verschillende punten die ik zal noteren:

Lengte en breedte: is vanzelfsprekend denk ik
Oorsprong: Ik vind het handig om te onthouden waar het stofje vandaan komt, kan ik het later gemakkelijk vernoemen in mijn blog.
Gewassen of niet? Ook handig om te weten.
Notes: Hier noteer ik speciale zaken zoals waar het kleedje voor dient, of er vlekjes op zijn,...

Aan ieder stofje komt een labeltje te hangen. Zo is het handig te bekijken, zonder dat ik steeds mijn stof moet ontvouwen.



Nu zal het even werk zijn om in te halen want er liggen een hoop stofjes in mijn kast. Maar de bedoeling is om het voortaan onmiddellijk te doen steeds wanneer er een nieuw stofje bijkomt.

Je mag de afbeeldingen van de labels gebruiken. Je kan ze gemakkelijk afdrukken of kopiëren in words. Ik zou het zelfs een hele eer vinden. 
Maar ik hoor het graag als je ze gebruikt :) en een vernoemingkje op je blog mag ook altijd :) 

Moesten er vragen zijn: shoot! :) 



You may also like

1 opmerking :

  1. amai dat ziet er heel tof uit. misschien een goede tip om zelf eens te doen.Dus moest ik je labeltjes gebruiken of je idee dan zet ik het zeker op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen